Často kladené otázky

Našli jste na naší stránce něco, co vám není zcela jasné? Potřebujete usměrnit, radu nebo pomoc? Zde najdete nejčastěji kladené otázky, se kterými se na nás obracejí naši zákazníci. Pokud máte zájem dozvědět se více o naší nabídce, nebo hledáte odpověď na konkrétní problém, rádi vám pomůžeme. Kdykoliv nás můžete kontaktovat a získat informace o tom, co vás zajímá.
Zuzana Škulcová
Zuzana Škulcová
Jak postupovat, jestliže si chci koupit nějakou slevu na vašem portálu?
Postup při koupi vybraného produktu je následující:
  1. Na www.odpadnes.cz máte možnost vybrat si ze systematicky zařazených produktů.
  2. Kliknete na popis produktu a následně se vám v nové kartě otevře produkt přímo na slevovém portálu, který slevu poskytuje.
  3. Kliknete na nabídku koupit nebo koupit jako dárek (jednotlivé slevové portály uvádějí vícero možností).
  4. Následně už jen postupujete podle pokynů při platbě. Zadáte své osobní údaje a způsob platby, který může být následující:
    1. platba platební kartou (Po zaplacení vám obratem přijde mail se slevovým kupónem.)
    2. platba prostřednictvím internet bankingu (Při výběru platby bankovním převodem nebo hotovostním vkladem budou na váš mail zaslány platební údaje. Tento způsob platby může trvat i 3 pracovní dny. Až po obdržení peněz vám slevový portál zašle kupón na vaši mailovou adresu.)
    NEZAPOMEŇTE, ŽE PŘI PLATBĚ PŘES INTERNET MUSÍTE MÍT VYBAVENO I POVOLENÍ V BANCE NA VAŠI PLATEBNÍ KARTU. PŘI KOUPI NEZAPOMEŇTE UVÉST SPRÁVNÝ VARIABILNÍ SYMBOL.
  5. Po vyplnění potřebných údajů vám přijde mail, ve kterém bude uvedeno, že platba proběhla a následně obdržíte mail se slevovým kupónem, na kterém je uvedený unikátní kód.
  6. Kód použijete na vybraný produkt na příslušné adrese, např. při koupi pobytu, uvedete při rezervaci váš kód na slevovém kupónu.
Proč mi nepřišel voucher, i když už jsem za slevu zaplatil?
Slevové poukazy posílají jednotlivé portály až po obdržení peněz na účet. Pokud platíte platební kartou, voucher obdržíte obratem na vaši mailovou adresu. Při platbě bankovním převodem nebo hotovostním vkladem může tento úkon trvat až 3 dny. Nezapomeňte uvést vždy správný variabilní symbol, aby byla vaše objednávka co nejrychleji zpracována. Je třeba zkontrolovat i spamovou poštu, protože váš emailový klient může daný mail vyhodnotit jako spam.
Kdy, kde a jak mohu voucher využít?
Samozřejmě každá sleva má určitou dobu trvání. Termíny, kdy můžete slevu využít, jsou uvedeny v popisu produktu, o který máte zájem. Voucher, který dostanete v mailu po zaplacení, obsahuje unikátní kód, který potřebujete uvést při koupi produktu, např. v restauraci při platbě nebo při rezervaci pobytu apod.
Mohu voucher vrátit?
Pro vrácení voucheru je obvykle stanovena doba přibližně 14 dní. Tehdy je nutné obrátit se na reklamační oddělení slevového portálu nebo na reklamační oddělení reklamace@odpadnes.cz.
Je nakupování prostřednictvím slevových portálů bezpečné?
Koupě takového typu je stejně bezpečná jako koupě produktu přímo u prodejce.
Jak platit?
Způsob platby může být následující:
  1. platba platební kartou (Po zaplacení vám obratem přijde mail se slevovým kupónem.)
  2. platba prostřednictvím internet bankingu (Při výběru platby bankovním převodem nebo hotovostním vkladem budou na váš mail zaslány platební údaje. Tento způsob platby může trvat i 3 pracovní dny. Až po obdržení peněz vám slevový portál zašle kupón na vaši mailovou adresu.)
NEZAPOMEŇTE, ŽE PŘI PLATBĚ PŘES INTERNET MUSÍTE MÍT VYBAVENO I POVOLENÍ V BANCE NA VAŠI PLATEBNÍ KARTU. PŘI KOUPI NEZAPOMEŇTE UVÉST SPRÁVNÝ VARIABILNÍ SYMBOL.
Kam jdou peníze po zaplacení za slevu?
Po zaplacení za vybranou slevu jsou peníze odeslány na účet slevového portálu, kde jste si slevový kupón zakoupili.
Jak se odhlásím z pravidelných e-mailových notifikací?
Pokud potřebujete upravit nebo zrušit upozornění, stačí, když kliknete po přihlášení na www.odpadnes.cz na vaši emailovou adresu, následně kliknete na „Nastavení účtu“ a v části „Nastavení e-mailů“ si změníte posílání upozornění podle potřeby „Každý den“, „Jednou týdně“ nebo „Neposílat“. Nezapomeňte zvolit kategorie, které si přejete přijímat: „Nabídka slev“ nebo „Akční letáky“.
Posíláte letáky také v tištěné podobě?
Letáky na naší stránce zveřejňujeme pouze v elektronické podobě a nezasíláme je přímo do poštovních schránek. Naše společnost tímto krokem šetří přírodu, leták si tak můžete kdykoliv prohlédnout ve svém počítači nebo tabletu.